Nog 24 dagen op de teller!

12 november 2017

Australië, het land waar het met backpackers krioelt. En ik kom ze vergezellen, want de komende vijf maanden ben ik daar te vinden.
Eerst was backpacken in Australië nog maar een heel leuk idee. Maar deze droom werd steeds meer werkelijkheid toen ik er echt voor koos te gaan werken om m'n reis te bekostigen in plaats van direct te gaan studeren. Dat werken was in het begin erg leuk, maar begint nu ook z'n tol te eisen. Gelukkig kan ik mezelf, wanneer ik weer met volle dienbladen loop te rennen, vertellen dat het allemaal voor een goed doel is. En ik straks toch wel geniet wanneer ik kerst vier met 30 graden. Vooral wetend dat het hier dan waarschijnlijk vriest, sorry hihi. Nu eenmaal alles geregeld is, de tickets geboekt zijn en m'n backpack al half gepakt op m'n kamer staat (ja, ik kon het niet laten), wordt het wel echt werkelijk. 5 december zit ik in het vliegtuig naar Sydney (mijn sinterklaascadeautje ja). En kan mijn avontuurlijk ein-de-lijk beginnen.
Lijkt het je leuk mijn trip te volgen, dan kan je hier lezen hoe het mij af gaat.

Down under, here I come!

1. Nasjes:
    5 december 2017
    Toppertje! Heel veel plezier en we zien je ook graag weer terugkomen!